Зв’язок часів: Calvin Klein вперше за 13 років випустив новий аромат

0
11

Справжні поціновувачі парфуму нарешті винагороджені! Через 13 років довгого очікування чергової новинки від Calvin Klein, бренд випустив новий аромат з лаконічною назвою Women. Жіночий аромат Women, Calvin Klein Жіночий аромат Women, Calvin Klein

Днями Calvin Klein обрадував всіх парфумерних фанатів анонсом запуску оновленої версії жіночого аромату Women, який залишався незмінним аж з 2005 року.

Амбассадор новинки стали дві геніальні актриси — зірка «12 років рабства» і володарка премії Оскар Люпіта ньонг і блискуча Сірша Ронан, яка зіграла головну роль у драмі «Леді Берд», за яку вона отримала Золотий Глобус. Ці дівчата настільки різні, але одночасно і схожі — вони обидві є «голосом» свого покоління, уособленням дивовижною комбінації таланту, розуму і справжньою жіночності.

Для рекламної кампанії Calvin Klein Women художниця Енн Кольєр звернулася до мотиву зв’язку часів і об’єднала культових жінок двадцятого століття з сучасними героїнями.

 Ерта Кітт, Кетрін Хепберн і особа аромату Women, Calvin Klein, Люпіто ньонг Ерта Кітт, Кетрін Хепберн і особа аромату Women, Calvin Klein, Люпіто ньонг

Таким чином, відома голлівудська актриса Кетрін Хепберн стала сусідити на знімку зі співачкою Ертою Кітт. Ці дивовижні жінки завжди були джерелом натхнення для Люпіто ньонг, вони допомогли їй знайти своє покликання в житті і сформуватися як жінка. Вибір Сірша дві інші знаменитості — видатна актриса Сіссі Спейсек і Ніна Сімон, ікона джазу і активістка за громадянські права.

Сіссі Спейсек, Ніна Сімон і амбасадор аромату Women, Calvin Klein, Сірша Ронан Сіссі Спейсек, Ніна Симон і амбасадор аромату Women, Calvin Klein, Сірша Ронан

Легендарна симфонія звуків аромату Women була створена під керівництвом креативного директора Calvin Klein Рафа Сімонса. З його допомогою досить відомі парфумери Анник Менардо і Онорін Боан змогли відбити багатогранність особистості жінок і передати дух наступності, індивідуальності і свободи самовираження.

Східна деревно-квіткова композиція примиряє жіночність і чуттєвість з силою духу. Аромат збудований на трьох основних нотах: свіжості плодів евкаліпта, ніжності квіток апельсина і яскравості кедра з Аляски. Важкий скляний флакон сховав всередині і несподівані акценти, такі як чорний перець, лимон і ефірне масло ладану.

Чи приєднається до кампанії Calvin Klein Women і відповісти на питання «хто ті жінки, які надихають вас?», Використовуючи хештег #iamwomen, можна вже зараз. Сам же аромат буде доступний в Росії аромат з 15 жовтня 2018 року.

Залиште відповідь

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть ваше ім'я