«Я хочу зробити розкіш доступнішою»: Кензо Такада про свій новий аромат для Avon

0
12

Нещодавно в Парижі відбулася вечірка, присвячена запуску нового парного аромату Avon Life Colour, який був створений спільно зі знаменитим дизайнером Кензо Такада. ImBeauty.com.ua поспілкувався з засновником бренду Kenzo і з’ясував, у чому особливість новинки. Avon Life Colour Флешмоб #SetYourColoursFree, присвячений запуску аромату Avon Life Colour

Запуск нових ароматів Avon Life Colour пройшов масштабно — в Парижі стартував ціла серія святкових заходів. У різних точках міста проходив флешмоб #SetYourColoursFree, в якому брали участь десятки людей. У модному будинку Кензо Такада відбувся урочистий прийом, а в найбільшій парфумерної лабораторії Firmenich — екскурсія, в ході якої розповідалася історія створення нових ароматів.

Одним з найяскравіших подій святкування стала вечірка, на якій відбулася презентація аромату. Її відвідали такі знаменитості як актор П’єр Рішар, телеведучі Марія Івакова і Антон Лаврентьєв, а також відомі дизайнери Шанталь Томас і Олександра Зуарі. Зірки високо оцінили колаборації знаменитого бренду з демократичною косметичної маркою.

Аромат Avon Life Colour — це можливість наблизитися до розкоші преміум-сегмента за доступною ціною.

Avon Life Colour — парний аромат. Жіноча версія має витонченістю і дивує широтою своєї палітри — ледве помітна грушева нота разом з ніжним ароматом рису басматі під егідою звучання магнолії створюють аромат, який моментально пробуджує настрій.

 Avon Life Colour Жіноча версія нового аромату від Avon і Кензо Такада

Чоловіча версія парфуму також базується на ароматі магнолії, доповнюючи насиченою нотою ветівера і збудливою нотою терпкого мате . Це стильний аромат, що змушує розбудити вашу енергію.

Avon Life Colour Чоловіча версія нового аромату від Avon і Кензо Такада

ImBeauty.com.ua поспілкувався з Кензо Такада і з’ясував, чому іменитий дизайнер вирішив створити парфумерію для мас-маркету, а також ніж він натхненний ився під час роботи над нею.

ImBeauty.com.ua: Першим результатом колаборації з Avon стали парні аромати Avon Life, випущені в 2016 році. Чи означає це, що Avon Life Colour — його оновлена ​​версія? Якщо так, то що змінилося і чому?

Кензо Такада: Після світового успіху ароматів Avon Life в 2016 році ми вирішили продовжити співпрацю. Avon Life Colour — дуже своєрідний аромат, більш легкий і веселий. Ми працювали над ним близько двох років з дуже талановитими людьми з Avon і Firmenich. Я хотів зробити більш структурний аромат — молодий, позитивний, повний енергії і яскравих фарб. У роботі над ароматом важливо знайти баланс між його складовими, щоб відобразити певну ідею. Я дуже пишаюся отриманим результатом і дякую всім, хто працював над цим чудовим ароматом. Сподіваюся, він принесе людям радість і позитив, які так потрібні всім нам.

 Avon Life Colour Кензо Такада розповів ImBeauty.com.ua про створення нового аромату Avon Life Colour

ImBeauty.com.ua: Чоловічий і жіночий аромат об’єднують ноти магнолії. Чому вибір припав саме на цю квітку?

Кензо Такада: я завжди любив працювати з запахом цієї квітки. Для мене біла магнолія символізує все квіти відразу, а ще саме цю квітку я часто бачив у моєму будинку коли був дитиною. у магнолії може бути дуже специфічний запах, проте якщо ви знаєте, як правильно його поєднувати з іншими ароматами, то виходить неймовірний результат.

ImBeauty.com.ua: Імбир в Ужское ароматі — данина поваги коріння? І чому ви не додали його в жіночу версію Avon Life Color?

Кензо Такада: Я намагався об’єднати елементи з мого життя і спогадів разом з проведеними тестами. Думаю, що імбир більше підходить чоловікам, привносячи освіжаючий аромат.

«Багато жінок люблять користуватися чоловічими ароматами, тому я думаю, що вони оцінять і цей парфум».

ImBeauty.com.ua: Які ноти ви любите найбільше? Щось з улюблених увійшло в композицію?

Кензо Такада: Мені подобаються деревні ноти — вони повертають мене в дитинство. У 40-50-ті роки в Японії майже ніхто не користувався парфумами. Але є один запах, який я ніколи не забуду — сандалове дерево. Моя мати поміщала маленькі шматочки сандалу в мій шафа з одягом. Це незвичайний запах.

Avon Life Colour Співпраця Avon з Кензо — друге за рахунком. Перший аромат від дизайнера з’явився в каталогах Avon в 2016 році

ImBeauty.com.ua: Над створенням ароматів Avon Life Color ви працювали разом з Олів’є Креспо і Френком Фоеклем. Розкажіть, чи легко ви знайшли спільну мову з ними? На чому наполягали ви, а на чому Олів’є?

Кензо Такада: Ми добре знаємо один одного і цінуємо досвід, який є у кожного з нас. Я захоплююся їх талантом. Нашою найбільшою проблемою було знайти запах, який відображає концепцію майбутнього аромату. Ми довго працювали над цим, іноді перезапускати з нуля, але не дивлячись на це нам було приємно працювати і створювати цю історію разом.

ImBeauty.com.ua: Кому підійдуть аромати Avon Life Color? Який «він» і яка «вона»?

Кензо Такада: Я не шукаю особливого людини для цих ароматів, я люблю працювати для всіх.

«Я хочу зробити розкіш доступнішою, так само, як я колись зробив з модою».

В 60-і роки люди купували одяг індивідуального дизайну або одяг «від кутюр» — це був час зародження демократичної моди. Ось чому я працюю з Avon. Це компанія, яка дає можливість жінкам навіть в найвіддаленіших куточках світу користуватися косметикою. Я сподіваюся, що з Avon Life Colour люди відчують себе впевнено, енергійно і радісно. Вибір аромату — це дуже особиста справа, і залежить від смаку, емоцій і спогадів. Ми намагалися зробити аромати Avon Life Colour більш стійкими, урбаністичними та молодими.

ImBeauty.com.ua: Перше, що бачить покупець, вибираючи парфуми, — його упаковка, а потім флакон. Як працювали над дизайном цього «наряду» для ароматів?

Кензо Такада: Дизайн запаху, флакона і упаковки повинен бути схожим, а все різні елементи поєднуватися між собою. Це складна командна робота, виконана великою командою. По-іншому ніяк — для реалізації хорошою концепції потрібно багато працювати.

Залиште відповідь

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть ваше ім'я