Сара Джессіка Паркер стала обличчям міжнародної рекламної кампанії Intimissimi

0
13

Не так давно італійська марка білизни Intimissimi оголосила про початок співпраці з актрисою Сарою Джесікою Паркер. Поки бренд готується до запуску рекламної кампанії, ми пропонуємо оцінити фото з бекстейджа. Через 20 років після виходу першої серії «Сексу у великому місті» Сара Джессіка Паркер повернулася до образу зухвалої і сміливою Керрі Бредшоу в рекламній кампанії Intimissimi.

Про те, що актриса стане обличчям осінньої рекламної кампанії, бренд оголосив в червні. В особі Сари Джесіки Паркер Intimissimi віддає належне впевненим жінкам, які цінують себе і не бояться осуду. На даний момент доступні тільки фотографії з бекстейджа зйомок, однак вже за ним можна оцінити образ, який для актриси придумали стилісти. Паркер представить нову модель мереживного бюстгальтера-балконет, на додаток до якого був підібраний шовковий костюм в піжамному стилі.

Залиште відповідь

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть ваше ім'я