12 культових рекламних кампаній, в яких блиснули діви всіх часів

0
9

З кожним роком на телеекранах, сторінках глянцю і в Мережі з’являється все більше рекламних кампаній ароматів. Однак ми досі згадуємо кадри з Катрін Деньов для Chanel №5 або ж чорно-білі знімки юної Кейт Мосс у виконанні Маріо Сорренто для парфуму Obsession, Calvin Klein.

Понад двадцять років тому бренд Calvin Klein випустив аромат Obsession, який вмить став бестселером. Частково це відбулося завдяки провокаційною рекламної кампанії з юною Кейт Мосс. Після того, як арт-директор Фаб’єн Барон показав Келвину Кляйна кілька особистих знімків Кейт, зроблених її коханим, фотографом Маріо Сорренто, на відпочинку, дизайнер відправив пару на Віргінські острови — удвох і без свити стилістів-візажистів. Нарядів з останніх колекцій теж не було — ну якщо тільки джинси і майки Calvin Klein.

Закохані влаштували дуже особисту фотосесію, навколо якої піднявся очікуваний хайп. Такого слова світ в ту пору не знав, але суті це не змінювало. Так відразу в світі моди почалася епоха «героїнового шику», а з нею — і ера Кейт Мосс. Нещодавно, через стільки років керівництво бренду прийняло рішення про запуск модифікованої версії культового парфуму зі схожою назвою Obsessed. Для реклами були використані ті самі чорно-білі знімки 1993 року з оголеною Кейт Мосс. Ми вирішили пригадати і інші легендарні рекламні кампанії ароматів, кадри з яких, ніби шлейфові ноти, до сих пір нас не відпускають.

Залиште відповідь

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть ваше ім'я